Καλώς ορίσατε στο Dragon Blood..
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.

Καλώς ορίσατε στο Dragon Blood..

Ελάτε μαζί μας στο εκπληκτικό ταξίδι για την εκμάθηση της μαγείας
 
ΦόρουμLatest imagesΕγγραφήΣύνδεση

 

 ΡΟΔΟΣΤΑΥΡΟΙ

Πήγαινε κάτω 
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
Φτου Ξελευθερία
Στρατιώτης
Στρατιώτης
Φτου Ξελευθερία


Αριθμός μηνυμάτων : 173
Ημερομηνία εγγραφής : 08/11/2010

ΡΟΔΟΣΤΑΥΡΟΙ Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: ΡΟΔΟΣΤΑΥΡΟΙ   ΡΟΔΟΣΤΑΥΡΟΙ I_icon_minitimeΠεμ Αυγ 25, 2011 5:41 pm

«Ο Ροδοσταυρισμός είναι το φιλοσοφικό σύστημα που αποσκοπεί στην απελευθέρωση του ανθρώπου»

Η ΕΠΙΣΗΜΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΩΝ ΡΟΔΟΣΤΑΥΡΩΝ:
α σωτήρια έτη 1614 και 1615 εκδίδονται στη πόλη Κάσσελ της Γερμανίας δύο μανιφέστα αγνώστου πατρότητος. Το πρώτο τιτλοφορείται Fama Fraternitatis dess Loblichen des Rosenkreutzes, το οποίο –σε μια παράξενη μίξη Γερμανικών και Λατινικών- σημαίνει Ομολογία Πίστεως του Ρόδου και του Σταυρού. Το δεύτερο κείμενο ονομάζεται Confessio Fraternitatis (Ομολογία της Αδελφότητας). Τα δύο αυτά αινιγματικά γραπτά περιγράφουν μυθιστορηματικά μια παράδοξη βιογραφία. Μιλούν για κάποιον ονόματι Χριστιανό Ροδόσταυρο, που γεννήθηκε το1378 και σε ηλικία 16 ετών ταξίδεψε στη Μέση Ανατολή. Κάποτε έφτασε στη πόλη Νταμκάρ της Αραβίας και ήρθε σε επαφή με μια ουτοπική κοινωνία, όπου το πολιτικό καθεστώς διέφερε πολύ από του υπόλοιπου κόσμου. Εκεί κυβερνούσαν σοφοί άνθρωποι που, με την άδεια του βασιλιά, νομοθετούσαν.

Ως αυτό το σημείο δεν υπάρχει τίποτα το περίεργο, καθώς, πίσω στα 1516, ο Άγγλος Τόμας Μουρ είχε εγκαινιάσει το λογοτεχνικό ( και φιλοσοφικό) ρεύμα του ουτοπισμού –με μια παρόμοια περιγραφή ιδανικής πολιτείας- για να χάσει σε μερικά χρόνια το κεφάλι του, όταν αρνήθηκε να αποποιηθεί τις ριζοσπαστικές του ιδέες περί πολιτικής μεταρρύθμισης. Όμως η βιογραφία του Χριστιανό Ροδόσταυρου συνέχιζε πιο περίπλοκα: μετά τη μύηση του στην απόκρυφη και επιστημονική γνώση στο Νταμκάρ κατευθύνθηκε στο Φεζ του Μαρόκου, μια από τις ιερές πόλεις του Ισλάμ και κέντρο ενός από τα παλαιότερα πανεπιστήμια παγκοσμίως. Στη Φεζ γνώρισε τους «στοιχειώδεις κατοίκους» (τους οποίους η σημειολογική ανάλυση μεταφράζει ως στοιχειώδη πνεύματα της μαγείας). Έπειτα από περιπλανήσεις σε άλλες χώρες, όπου συνάντησε μονάχα εμπαιγμό και ειρωνεία, ο ήρωας γύρισε στη Γερμανία και συγκέντρωσε γύρω του μια ομάδα ανθρώπων με τα ίδια ιδανικά. Έτσι ιδρύθηκε κατά τα μανιφέστα, η Αδελφότητα του Ρόδου και του Σταυρού. Τα μέλη ήταν αφοσιωμένα στη μελέτη της αρχαίας σοφίας και στη θεραπεία των αρρώστων.

Τα μανιφέστα είναι γραμμένα σε αλληγορική γλώσσα και δεν δίνουν εκ πρώτης όψεως καμία διευκρίνιση για το τι ακριβώς πρέσβευε η Ροδοσταυρική Αδελφότητα. Οι φήμες που κυκλοφόρησαν μετά την έκδοση των δύο βιβλίων, ήθελαν τους Ροδόσταυρους να πιστεύουν σε ένα σύστημα παγκόσμιας γνώσης, που εμπεριείχε θεολογία, φιλοσοφία, μαθηματικά και αστρολογία. Με απόλυτη πίστη στο Χριστιανισμό και τις Γραφές, η ομάδα υποτίθεται ότι είχε το κλειδί για τη σωστή αποκωδικοποίηση τους και βασιζόταν στη καμπαλιστική θεώρηση, που θέλει τα γράμματα του εβραϊκού αλφαβήτου να εξηγούν, με διάφορους συνδυασμούς το σύμπαν.

Αυτά συζητούσαν οι καλά ενημερωμένοι κύκλοι της εποχής ώσπου την επόμενη χρονιά, το 1616, είδε το φως της δημοσιότητας ένα τρίτο κείμενο: Οι Αλχημιστικοί Γάμοι του Χριστιανό Ροδόσταυρου. Το έργο που ολοκληρώνει την τριλογία του Ροδοσταυρικού Μανιφέστου περιγράφει το περιπετειώδες ταξίδι του ήρωα και την παρουσία του στους γάμους ενός βασιλιά και μιας βασίλισσας σε ένα κάστρο. Το κείμενο είναι γεμάτο από μυστικιστικά σύμβολα που παραπέμπουν στην αλχημεία και την αστρολογία. Σε αντίθεση με τα δύο προηγούμενα έργα, ως συγγραφέας του κειμένου αναγνωρίστηκε ο 17χρονος Γιόχαν Βαλεντίν Αντρέα, ένας προτεστάτης πάστορας και θεολόγος, αν και ο ίδιος επέμεινε να αποποιείται τον τίτλο του συγγραφέα σε όλη του τη ζωή. Η αφήγηση του έργου διαιρείται σε 7 ημέρες και περιγράφει τη μύηση της ψυχής του ήρωα προς το Φως.
Γεγονός είναι ότι οι τρεις αυτές εκδόσεις τάραξαν την Ευρώπη, καθώς περίεργοι και κάθε είδους αναζητητές προσπαθούν απεγνωσμένα να πλησιάσουν την Αδελφότητα. Σύντομα εμφανίστηκαν πολλές οργανώσεις που διεκδικούσαν τον τίτλο των Ροδόσταυρων, αλλά από ο,τι φαίνεται ήταν απλοί απατεώνες. Το ερώτημα όμως είναι γιατί οι άνθρωποι κάθε εποχής έλκονται από το Ροδοσταυρισμό;
Και τα τρία αυτά κείμενα μιλούν για μία μυστική αδελφότητα, που εργάζεται για το καλό της ανθρωπότητας. Όσοι μοιράζονταν τα ίδια ιδανικά της προσωπικής απελευθέρωσης και μαζί της επίδρασης στο κοινό γίγνεσθαι μπορούσαν να ενώσουν τις δυνάμεις τους με την ομάδα. Μόνο που πουθενά δεν υπήρχαν «αιτήσεις» ή διευθύνσεις για να αποταθεί κάποιος. Έτσι ήταν αναμενόμενο και πολύ εύκολο να καπηλευτεί ο οποιοσδήποτε την ιδεολογία της ομάδας. Μιας ομάδας που πίστευε και γνώριζε την εσωτερική σημασία τους Ρόδου και του Σταυρού…

Ο ΜΥΣΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΡΟΔΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥ:
Τόσο το Ρόδο όσο και ο Σταυρός είναι σύμβολα πολύσημα και αρχέγονα. Ο Σταυρός εμφανίζεται σε πολλά μοτίβα και ξένες μεταξύ τους θεολογίες και μυθολογίες. Μια ερμηνεία, που ακούγεται αληθοφανής, τον θέλει να συμβολίζει την παγκόσμια τάση της εσωτερικής συνείδησης του ανθρώπου για τετραπλότητα. Τέσσερα είναι τα σημεία του ορίζοντα, τέσσερεις οι εποχές του χρόνου, τέσσερα τα στοιχεία και τέσσερεις οι κόσμοι της καμπάλα. Ο Σταυρός παραπέμπει, με κάποιο αφηρημένο τρόπο, στο αρσενικό, ένα πιο εύκολη είναι η σύνδεση του στο Θειο Δράμα και την σταύρωση, το μαρτύριο, τη θυσία και τον θάνατο. Το Ρόδο, από την άλλη πλευρά μπορεί επίσης να ερμηνευτεί με διάφορους τρόπους. Η λατινική φράση «sud rosa» σημαίνει εχεμύθεια ή μυστικότητα. Είναι για την δυτική παράδοση ότι ο λωτός για την ανατολή, σύμβολο θηλυκότητας ( συμπεριλαμβανομένης και της γυναικείας σεξουαλικότητας).

Ψάχνοντας για την μακραίωνη καταγωγή των Ροδόσταυρων, που σύμφωνα με όλα τα κείμενα της Αδελφότητας προϋπήρχε του Χριστιανισμού, οδηγούμαστε στην Αίγυπτο του Φαραώ Αχενατόν, του πρώτου μονοθεϊστή. Σύμφωνα με την αιγυπτιακή μυθολογία, ο θεός του Κάτω Κόσμου, ο Όσιρις, πέθανε και επανήλθε στη ζωή φορώντας ένα διάδημα από λωτούς. Συνδιάζοντας το λωτό της ανατολικής παράδοσης με το τριαντάφυλλο της δυτικής, έχουμε το Ρόδο ως σύμβολο ανάστασης και το Σταυρό ως θανάτου. Για να επιστρέψουμε όμως στον Φαραώ Αχενατόν, στις αρχές του αιώνα ανακαλύφθηκε στη Αίγυπτο μια στήλη όπου απεικονιζόταν ο Σταυρός και το Ρόδο. Χρονολογήθηκε στην εποχή του Φαραώ Αχενατόν! Ήταν άραγε ο πρώτος Ροδόσταυρος;

Ο Σταυρός και το Ρόδο αντιπροσωπεύουν μια σειρά διπόλων; Αρσενικό- θηλυκό, θάνατος-ανάσταση, θυσία και λύτρωση από τη θυσία. Ο Σταυρός αποτελείται από δύο δυναμικές γραμμές, μια οριζόντια και μία κάθετη, τη γράμμα της ζωής και τη γραμμή του θανάτου –μια ριζική μεταμόρφωση δυνάμεων και συνάμα, οδύνη. Η μυστικιστική σημασία του συμβόλου υπονοεί ότι ο άνθρωπος, μέσα από τον πόνο και το θάνατο, μπορεί να αγγίξει τη λύτρωση βαδίζοντας στον δρόμο του Σταυρού. Το τριαντάφυλλο αντιπροσωπεύει σε ένα διαφορετικό επίπεδο το τον ήλιο – δηλαδή το Θεϊκό Φως και τη Φώτιση. Συμβολίζει την αγάπη, θεϊκή και αισθησιακή, την αγνότητα και την παρθενία (γι΄ αυτό άλλωστε αποτελεί ένα από τα σημεία που παραπέμπουν στην Παρθένο Μαρία). Επίσης, μερικούς αιώνες πριν από την εμφάνιση της Ροδοσταυρικής Αδελφότητας ταυτιζόταν με το Άγιο Δισκοπότηρο.

Το Ρόδο, εξάλλου ως σύμβολο αθανασίας συνδέεται με την εσωτερική μεταμόρφωση, που επιτυγχάνεται μέσα από το μονοπάτι του Ροδοσταυρισμού. Η ερφασία αυτή γίνεται με τη δύναμη της Χριστιανικής πίστης. Μιας πίστης που δεν διαφέρει από το περιεχόμενο της Αγίας Γραφής, αλλά ως προς την ερμηνεία της. Ο Θεός για τους Ροδόσταυρους δεν βρίσκεται κάπου έξω από εμάς, δεν έχει σχέση με τις εκκλησιαστικές αρχες και τον κλήρο, ούτε με τα Μυστήρια, όπως η βάπτιση, η θεία κοινωνία κ.ο.κ. Η χριστότητα και η θέωση μπορούν να επιτευχθούν μέσα από την ατραπό της μύησης.

ΟΙ ΡΟΔΟΣΤΑΥΡΟΙ ΚΑΙ Η ΙΣΤΟΡΙΑ:
Φαίνεται ότι κατά τον 17ο αιώνα οι Ροδόσταυροι αποφάσισαν να «διαφημίσουν» την ύπαρξη τους, γιατί αισθάνθηκαν ότι ο καιρός είχε πλησιάσει για τις μάζες των απλών ανθρώπων να κατανοήσουν τα Μυστήρια , που ως τότε ήταν προσβάσιμα σε πολύ λίγους. Πάντως θεωρείται βέβαιο ότι μέχρι εκείνη τη στιγμή ο τίτλος «Ροδόσταυρος» ήταν ένα γενικό όνομα που χρησιμοποιείτο για όλους τους αποκρυφιστές, τους μύστες, τους αλχημιστές και οποιονδήποτε υποτίθεται οτι γνώριζε τη μυστική σημασία του Ρόδου και του Σταυρού…και αυτοί ήταν αρκετοί.

Εκτός από τον Δάντη μέλος της ομάδας θεωρείται και ο Χριστόφορος Κολόμβος, που ναι μες έπαιξε ζωτικής σημασίας ρόλο για την εξόντωση των ιθαγενών πληθυσμών στη Νέα Ήπειρο, αλλά, από την άλλη πλευρά είχε την πνευματική υποστήριξη μιας λιγότερο αμφιλεγόμενης προσωπικότητας: του Λεονάρντο Ντα Βίντσι. Μέλος της πρώιμης Αδελφότητας θεωρείται και ο μαθηματικός , αστρολόγος και μυστικός πράκτορας της Αυτής Μεγαλειότητος της Ελισσάβετ Α΄, Τζον Ντη. Εικάζεται ότι είχε τον τίτλο του Μεγάλου Διδασκάλου.

Σύντομα, μετά την κυκλοφορία των τριών μανιφέστων, ήρθε η εκκλησιαστική αντίδραση, που καταδίκασε την ακριβοθώρητη Αδελφότητα ως αίρεση και συνομωσία με τον Διάβολο. Πάντως περί το 1640 υπήρχαν Στοές σε όλη την Ευρώπη που, σύμφωνα με κάποιους μελετητές, λειτουργούσαν ως φυτώρια για τους Ελεύθερους Τέκτονες.

Η εποχή του ορθολογισμού που εγκαινιάστηκε το 18ο αιώνα δεν άφηνε πολλά περιθώρια για την ανάπτυξη μυστικών εταιριών με εσωτερικούς σκοπούς. Χαρακτηρίστηκε από μεγάλες πολιτικές αλλαγές και τη Γαλλική Επανάσταση. Πολλοί ισχυρίστηκαν ότι τα ιδανικά των Ροδόσταυρων για έναν καλύτερο κόσμο είχαν μεταφραστεί σε κοινωνική και πολιτική δράση, καθώς και ότι τα πρόσωπα που πρωτοστάτησαν τόσο στην Γαλλική όσο και στην Αμερικάνικη επανάσταση υπήρξαν είτα Ροδόσταυροι είτε Μασόνοι…

Η ΑΛΧΗΜΕΙΑ ΚΑΙ Η ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΡΟΔΟΣΤΑΥΡΩΝ:
ΤΑ Ροδοσταυρικά Τάγματα χωρίζονται σε εσωτερικούς και εξωτερικούς κύκλους. Στον εξωτερικό κύκλο υπάρχουν τα μέλη, τα οποία μέσα από την μελέτη ετοιμάζονται για την εισδοχή στον εσωτερικό κύκλο, που αποτελείται από τους αξιωματικούς, το Μέγα Διδάσκαλο και τον Imperator. O εσωτερικός κύκλος στοχεύει στη χριστική συνείδηση εν ζωή. Τα μέλη που γίνονται δεκτά εκπαιδεύονται πρωτίστως για την κατάκτηση εσωτερικής ισορροπίας, ενώ ακολουθούν 8 διαφορετικοί στόχοι, σε ιδανικές συνθήκες:

- προσπάθεια πλήρους εξισορρόπησης των δύο πολικοτήτων μέσα στον άνθρωπο,

- προσπάθεια προσεγγίσεων των Θείων Κόσμων,

- συνειδητή αστρική προβολή(επιτυγχάνεται από ελάχιστους)

- εσωτερική θεραπευτική εξ επαφής και εξ αποστάσεως,

- εκπαίδευση για τους πιθανούς ηγέτες του Τάγματος,

- εκπαίδευση για παροχή ενεργειακής βοήθειας εξ επαφής και εξ αποστάσεως,

- μακροχρόνια εκπαίδευση για την τυχόν αφύπνιση ψυχικών κέντρων

- μακροχρόνια εκπαίδευση για την τυχόν προσέγγιση των ανώτερων όντων.


Οι Ροδόσταυροι πιστεύουν ότι το υλικό σώμα είναι απλώς η εξωτερική έκφραση του ανθρώπου, έκφανση των απεριόριστων δυνάμεων της Φύσης. Σύμφωνα με την θεωρία τους, ένας αληθινός αλχημιστής βρίσκει της πρώτες ύλες που χρειάζεται για την εργασία του μέσα στον ίδιο του τον οργανισμό. Η αλχημιστική εργασία συνίσταται στην κάθαρση της ψυχής. Τα βασικά μέταλλα είναι τα κατώτερα ένστικτα. Αυτά πρέπει να μετουσιωθούν σε χρυσό, στις αρετές.

Το γνωστό ρητό «όπως πάνω έτσι και κάτω» συνοψίζει ακριβώς την θεωρία της Αδελφότητας για την αλχημεία. Τα πάντα στη Φύση είναι ενιαία και κάθε δράση σε μια συγκεκριμένη σφαίρα έχει ανάλογη αντίδραση σε κάποια άλλη.

Στο βιβλίο Αναζητώντας τους Ροδόσταυρους, αναφέρεται ότι «ο μικρόκοσμος του ανθρώπου είναι μια αναπαράσταση του μακρόκοσμου της Φύσης, από την ύψιστη θεία πνευματική αρχή που ονομάζεται Θεός έως την κατώτερη χονδροειδή που ονομάζεται ύλη». Κάθε άνθρωπος εμπεριέχει αρχές που μπορούν να μεταβληθούν σε οποιοδήποτε θετικό ή αρνητικό στοιχείο υπάρχει στο φυσικό κόσμο. Τα πάντα εξαρτώνται από την βούληση του ίδιου του ατόμου: άγγελος ή δαίμονας, αμνός ή λύκος, άνθρακας ή χρυσός. ..«Ότι σπείρεις θα θερίσεις» κατά μια εσωτερική θεωρία του καρμικού νόμου. Εφόσον η Φύση είναι μια ενότητα, κάθε άτομο της ύλης κρύβει τις δυνατότητες ολάκερης της Φύσης.

Ο φωτισμένος άνθρωπος είναι αυτός που έχει κατορθώσει να εξισορροπήσει πλήρως την αρσενική και τη θηλυκή του πλευρά, το θετικό και τον αρνητικό πόλο του Είναι του. Φωτισμένος είναι ο άνθρωπος που βρίσκεται σε κατάσταση αταραξίας, που σκέφτεται με το κέντρο της ύπαρξης του, την καρδιά, έχοντας φέρει σε πλήρη αρμονία τη διάνοια, τη λογική και το συναίσθημα. Όταν το καταφέρει, όταν μάθει να ελέγχει τις δυνάμεις του μπορεί να διοράται, να διαισθάνεται και να διακοεί. Ο δρόμος αυτός δεν είναι καθόλου εύκολος, καθώς ο κατώτερος εαυτός εναντιώνεται σε κάθε αλλαγή, που θα τον συνέτριβε.

Γι΄αυτό το πρώτο βήμα της ατραπού είναι η αποδοχή του εαυτού μας ως έχει και όχι έτσι όπως θα θέλαμε να έχει. Από κει και πέρα η μετατροπή είναι θέμα βούλησης, αλλά επέρχεται μέσω της αποδοχής και όχι μέσω της απόρριψης. Διαφορετική αντιμετώπιση οδηγεί σε παράλυση της λογικής μας.

Ο Χριστιανό Ροδόσταυρος ολοκληρώνει το ταξίδι στους Αλχημιστικούς Γάμους με τη βοήθεια της μετριοπάθειας και της αυτογνωσίας. Το ταξίδι του έχει εύστοχα παραλληλιστεί με την περιπλάνηση του τρελού μέσα στη Μεγάλη Αρκάνα του Ταρώ. Δεν είναι τυχαίο ότι όταν ωθείται να γράψει το όνομα του σε μια εκκλησία, εκείνος χαράζει τη φράση: « Η ύψιστη γνώση είναι ότι δεν γνωρίζουμε τίποτα».
Για τους Ροδόσταυρους η φράση γεμάτη δύναμη είναι μια: «Γεννηθήτω το θέλημα σου». Μέσα από αυτή τη φράση εκδηλώνεται η παγκόσμια βούληση μέσα από το μεμονωμένο άνθρωπο. Το Τάγμα, σύμφωνα με μια εσωτερική ερμηνεία της Ομολογίας της Πίστεως, έχει κοινωνικό καθήκον να χτίσει το μονοπάτι για τους αμύητους, που βρίσκονται μακριά από την ατραπό. Η ατραπός όμως είναι μοναχική και κανείς μυημένος ή δάσκαλος είναι σε θέση να βοηθήσει τον αναζητητή, αν δεν το θελήσει και δεν εργαστεί ο ίδιος. Οι Ροδόσταυροι πρέπει να αγαπούν ακόμα και τους εχθρούς τους και να πράττουν το καλό ακόμα και σ΄αυτούς που τους μισούν.

Σύμφωνα με τα μανιφέστα τους οι Ροδόσταυροι αποστασιοποιούνται από τους κάθε λογής θαυματοποιούς, ψευδοφιλόσοφους, και αστρολόγους που ασχολούνται με προγνώσεις και μελλοντολογία. Από το 1615 προβλέπουν την κρίσιμη καμπή στην οποία έχει εισέλθει ο πολιτισμός μας. Από τότε μιλούν για την Νέα Εποχή, θεωρώντας την δρόμο εκ των ων ουκ άνευ, προκειμένου να μεταμορφωθεί η ανθρωπότητα. Επιστρατεύοντας την εσωτερική αστρολογία, εντοπίζουν την διαδικασία αυτή στη πορεία τριών πλανητών: του Ουρανού, του Ποσειδώνα και του Πλούτωνα. Θεωρούν ότι οι γνωστικοί φιλόσοφοι ήξεραν την βαθύτερη σημασία αυτών των αστερισμών πριν καν ανακαλυφθούν! Ο Ουρανός συμβολίζει την ανανέωση της καρδιάς, ο Ποσειδώνας την ανανέωση της διάνοιας και ο Πλούτωνας την δυναμική συντριβή των στοιχείων, που είναι πλέον άχρηστα. Οι δυνάμεις του Ουρανού εμφανίζονται και ως διαίσθηση, με την έννοια της εν Χριστό ζωής.
Σημαντικό στοιχείο αυτής της ερμηνείας αποτελεί η δυναμική παρουσία του γυναικείου φύλου στην εποχή του Υδροχόου. Για τους Ροδόσταυρους η γυναίκα συλλαμβάνει καλύτερα τις δονήσεις και τους Παλμούς του Ουρανού και μεταδίδει πιο εύκολα την αγάπη. Αν και τα δύο φύλα κατοικούνται από το Θείο Πνεύμα και γι΄αυτό θα πρέπει να συνεργάζονται με πλήρη ισότητα, είναι οι γυναίκες εκείνες που θα αναλάβουν την ευθύνη για την ετοιμασία της ανθρωπότητας μέσω της αγάπης του Ουρανού, προς την Υδροχοϊκή Συνείδηση. Η ανθρώπινη μάζα είναι συνδεδεμένη με την ύλη και σε αυτό το σημείο επεμβαίνει ο πλανήτης Ποσειδώνας για να φέρει το χάος και την κρίση, την αναπόφευκτη, κατά τους Ροδόσταυρους. Ο Ποσειδώνας σηματοδοτεί μια διαφορετικού είδους ανατροφή για τα παιδιά, που καμία σχέση δεν έχει με εκπαιδευτικά ιδρύματα. Στόχος της είναι η ένωση πνεύματος, ψυχής και σώματος, όπως στους Αλχημιστικούς Γάμους.

Οι Ροδόσταυροι δεν αποφεύγουν τις οδύνες και τα βάσανα, αλλά τα ζουν με όλο τους το Είναι, γιατί αντιλαμβάνονται ότι η λύτρωση περνά μέσα από τη σταύρωση. Γι΄αυτους πραγματικός Χριστιανός δεν εκείνος που αποκλειστικά προσεύχεται και επικαλείται τα θεία, αλλά εκείνος που δρα. Εδώ εισέρχεται η επίδραση του Πλούτωνα που είναι ο τελικός διαμορφωτής. Ο Ροδόσταυρος αναφέρει: «Ο Ιησούς είναι το παν για μένα» και εορτάζει: «Ο Ιησούς Θεός και Άνθρωπος».

Πηγή: Μυστικές Εταιρίες εκδόσεις: Αρχέτυπο
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
 
ΡΟΔΟΣΤΑΥΡΟΙ
Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Καλώς ορίσατε στο Dragon Blood.. :: Κανόνες για τη χρήση του Dragon Blood :: Καθιστικό του Δρακόσπιτου-
Μετάβαση σε:  
Δωρεάν φόρουμ | ©phpBB | Δωρεάν φόρουμ υποστήριξης | Αναφορά κατάχρησης | Πρόσφατες συζητήσεις